welcome text


Thursday, February 17, 2011

tuhan sayangkan aku..

alhamdulillah..aku bersyukur sangat sebab ALLAH msh syg kn aku..
DIA sering tunjukkan aku kebenaran setiap kali malapetaka menghampiri ku..
wlaupun hamba-mu ini alpa, kau tdk pernah tinggalkan..
knp aku begitu lalai selama ini ya ALLAH?
aku malu..kau sering memberi ptunjuk kpd aku..
aku redha dgn segala dugaan-mu ya ALLAH..kau berikan lah aku kekuatan utk mengahadapi segala dugaan dn ujian mu ya ALLAH..
berikan lah aku keberkatan dalam setiap perkara yang aku lakukan..
apabila aku menangis setiap malam, tiada siapa selain-mu tempat aku mengadu..
aku tau kau sentiasa mendengar rintihan hamba-mu ini..
kuatkan lah hatiku ya ALLAH..
banyak lagi perkara yang masih aku belum selesaikan di dunia ciptaan mu ini.
masih banyak jasa yang belum ku balas..
kuatkan lah hati ku ya ALLAH..
jangan pernah kau tinggalkan hamba-mu ini..
aku perlu kan berkat dr mu..
ampun kan segala dosa yang pernah aku lakukan..
perkuatkan lah iman ku..
berikan lah aku petunjuk supaya di permudahkan lagi urusan ku..
aku menyesal di atas setiap perbuatan ku yang menyalahi hukuman mu ya ALLAH..
berkatilah semua yang aku lakukan..aku pohon pd-mu..
permudahkan lah urusan ku ya ALLAH...permudah kannya...
hamba mu ini merayu dn memohon bntuan mu..
aminnn...

No comments:

Post a Comment