welcome text


Friday, February 18, 2011

mandi-manda bersama coursemate..cOOL..hehe

okey guys,,kali ni memang syok giler..emm dpt mandi air terjun..maybe orang akn ckp eleh stakat mandi air trjun pon kecoh..i dont cre!
hehe ape yg syok kali ni sbb aku bkn mandi sorang2..tp dgn coursemate aku...
fuyyohhh meriah gilerr..i like very2 much..hehehe
slama ni asyik plan je kn nk g sna laaa..nk g sni laaa..tp, xpenah jd..
kali ni mmg jd hbs..n almost evryone join cuti2 kali ni..janji melayu btol kate nk berkumpul 715...las2 kul 830 brgerak..adehhh..ape daaaa..
huhu dgn menaiki 6 buah kereta dan seramai 27 org kami tiba di.....
SUNGAI GABAI...
okey at first tu bile da smpai aku mcm wonder..emmm rata je jln msk ni..ape yg bez kt sg gabai ni kn..
kitorag pon pakat2 bahagi barag tuk piknik laa kn..
cehh time tu beria aku agkat dua tupperware je,laaa..
sbb yg len2 da bwa brg yg len kn..
kire sket gak,la aku bwa...
jln2 smpai kt dpn sungai ade tgga..
aku pon daki ,laaa tgga dgn smgt...cewahhh berkobar2 xsaba nk mndi n bkar aym..
skali lps hbs pnjat 1 tgga..rupa2 nya bkn 1 tgga..3-4 tgga yg konpem curam nk kena pnjt..
aiyaaaaa msk tgga ke 2 aku dah pancit..kantoiiii da xde stamina..
hahahaha...
yg klaka bkn aku jerr..dak2 laki skali pancit sma..aduhhhh...brp kali aku benti xsmpai2 kt tmpt nk port ni..
skali smpai kt tmpt nk lepak..ketaq lutut masing2...hahaha konpem pancit..
menggigil-gigil kaki ni..smpai je trus siapkn air..bntai minum air da xthn penat..hahaha..
emmm then dak laki cpt2 prepare bara sbb lagi cpt msk lg cpt mandi..
dri kan khemah..n prepare kn nasi lemak yg di sponsor oleh coursemate kami juga..sedap beb...pas melantak nasi lemak misi untuk bermandi manda di laksanakan...
hahaha..jgn jeles...air die mmg sejuk kaw2..masyuk...
rmai gilerrr kot org time tu..maybe sbb public holiday kn...so tmpt nk mandi pon limited jd nye..
xpe,la kitorag jmp gak space tuk kitorag wat onar..hahaha..
syok2 smua berendam hbs nye..jgn jeles..hehehe...
emmm mcm2 game yg kitorag men..
pas mnd kitorag nek bkar aym lak..aftr dat smbg mnd lgi smpai laaa pkul 230 ptg...
dkt pkul 3 kami bergerak pulag..aiyaaa pas tuka baju semua mmg letih trase n rsa nk tido jerr...
k,ade bbrp pix yg aku nk share kn spnjg pglmn kami di sna..mmber aku de gak wat vdeo..but t,la aku try mnta n will upload it here...insyaallah..













No comments:

Post a Comment