welcome text


Sunday, February 13, 2011

geram!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bila aku geram mcm2 laaa perkataan yg nk kua dr mulut aku ni,kn..
mcm hampagas sorag mamat ni nk tipu aku..
cam *****...
menggatal bkn men...skali kantoi da kawin..setan!!!
adoii cmne kalo aku kena serag dgn bini die ke ape?
xke haru hidup aku ni nnt..
pdhal jntan tu yg mggtl dgn pmpn len..
ni yg mndtgkn kemarahan ni...eiiiii!!!!!
kena istighfar byk2...
emmm aku pn xska rr mara2..
org kate kalo nk brkwn bia ikhlas...
jgn tipu2...
aku doa sgt kpd org yg suka menganiaya org len dpt blsn setimpal nye..
sblm wat sesuatu tu leh x pkir prasaan org yg akn trkena tu?
xptt n bg aku semua ni x adil..
tolong nyah kn dri kau dr hidup aku dn jgn skali2 muncul lg..
uiiii pantang mak nenek aku kena tipu...
tolong laaa insaf kpd yg pernah dn berniat untuk berbuat sedemikian yerr...
hati yang belom cool down lg...
salam...

1 comment: